Jongerenclub kerstvakantie

Stichting Openhaard heeft in de kerstvakantie diverse programma’s georganiseerd voor onderbouw en bovenbouw scholieren. Enkele van deze programma’s zijn:

1. Workshops: Er werden workshops georganiseerd op het gebied van kunst, handwerk, wetenschap en technologie.
  2. Sportevenementen: De scholieren hebben deelgenomen aan verschillende sportactiviteiten zoals voetbal, basketbal en zwemmen.
  3. Natuurreizen en kamperen: De scholieren konden ook meedoen aan verschillende natuuractiviteiten, zoals het maken van natuurwandelingen en kamperen.
  4. Educatieve seminars en conferenties: Er werden educatieve seminars en conferenties georganiseerd over onderwerpen als beroepskeuze, persoonlijke ontwikkeling en toekomstplanning.
  5. Projecten op het gebied van sociale verantwoordelijkheid: Tevens was er een mogelijkheid tot deelname aan projecten op het gebied van sociale verantwoordelijkheid, zoals dienstverlening aan de gemeenschap en milieuschoonmaak.
  6. Creatief schrijven en literatuuractiviteiten: Er werden workshops creatief schrijven en literatuuractiviteiten georganiseerd, zoals het schrijven van verhalen en poëzieworkshops.

Met dergelijke activiteiten kregen studenten de kans om plezier te hebben en zich te ontwikkelen tijdens de vakantieperiode.