TERRORISTISCHE AANVAL MET MES BIJ NOTRE-DAME IN NICE

Met afschuw hebben wij vanuit Stichting Openhaard de terreuraanslagen tegen Franse burgers gevolgd. Wij veroordelen deze brute terroristische aanslagen die in Nice plaatsvonden en die leidden tot moord en verwonding van drie onschuldige mensen ten strengste. Elke terroristische daad is een klap op de vrede en harmonie voor de mensheid op aarde. Deze terroristische daden zijn niet slechts een aanval op de burgers van Frankrijk, maar vormen ook een aanval op de universele menselijke waarden – die wij allemaal delen- en de menselijke solidariteit. Geen enkele terroristische actie, ongeacht het motief kan worden getolereerd. Wij condoleren de nabestaanden van alle slachtoffers, hun geliefden en het Franse volk.

Wij wensen de mensheid een wereld van vrede en harmonie en nodigen iedereen uit om solidair te zijn tegen alle vormen van terrorisme en voor de inspanning om vrede op de wereld te stichten.

#Nice
#Stopterreur