Uitnodiging Iftar

Geachte bewoners,

Het bestuur van Stichting Openhaard nodigt u graag uit voor de Iftar-maaltijden die dit jaar bij verschillende gastgezinnen zullen plaatsvinden.

De maand Ramadan is voor de moslims over de hele wereld een heel belangrijke periode. In deze maand wordt er niet alleen dagelijks tussen zonsopgang en -ondergang gevast, maar ook de nadruk gelegd op bezinning, saamhorigheid en naastenliefde.

Uw aanwezigheid en deelname aan de Iftar-maaltijd zal onze vrijwillige gastgezinnen enorm vereren.

Graag verzoeken wij u om op onderstaand e-mailadres door te geven met hoeveel personen u wilt deelnemen zodat wij u tijdig bij een gastgezin kunnen indelen.

Wij hopen op deze manier een bijdrage te leveren aan het versterken van wederzijds respect en acceptatie in onze stad.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Stichting Openhaard