Vrijwilligersavond van Stichting Openhaard

Stichting Openhaard heeft op maandag 15 juni 2015 een diner georganiseerd waar meer dan 400 gasten aan hebben deelgenomen. Het diner vond plaats in de evenementenzaal Sultan Palace te Rijsbergen.

Deze dag werd gehost door de Turkse tv persoonlijkheid, Reha Yeprem. Bekend om onder meer zijn vele films en boeken. De genodigden werden getrakteerd op prachtige gedichten en verschillende liederen. Deze dag werd tevens opgefleurd met optredens van de leerlingen van stichting Openhaard.

De aanwezigen hebben ook deelgenomen aan een trekking waar onder andere een auto ter waarde van €5000 is verloot onder de genodigden. Daarnaast zijn er nog meer dan 30 verschillende prijzen verloot die stuk voor stuk door sponsoren zijn beschikbaar gesteld. Al deze winnaars worden van harte gefeliciteerd. Uiteraard is er één grote winnaar op deze dag en dat zijn de deelnemers aan deze avond.

Wij maken van deze gelegenheid ook graag gebruik om al onze sponsoren te bedanken voor hun bijdrage aan deze avond. Tevens danken wij de vele vrijwilligers die deze dag mogelijk hebben gemaakt. Wij zijn voornemens om dit ook de komende jaren te organiseren en hopen ook dan op de enthousiasme van de aanwezigen.

Het bestuur
25 juni 2015